Informácie vzhľadom k momentálnej situácií

Sme v tom spoločne. Pozorne si prečítajte nasledujúce informácie, aby ste chránili predovšetkým svoje zdravie a zdravie ostatných okolo vás. Kliknutím na tlačidlá nižšie nájdete všetky informácie, ktoré potrebujete ohľadne objednávok na našom eshope.

Vyzdvihnutie na predajni

Ak máte záujem o osobné vyzdvihnutie tovaru, kliknite sem a získajte všetky dôležité informácie a informácie.

iSTYLE ku dverám

Naša nová kuriérska služba, ktorá doručuje v rámci toho istého dňa (pri objednávke do 14:00 hod.).

Servis

Kliknutím sem získate všetky dôležité informácie, ak máte záujem o náš servis.

Firemní klienti

Kliknutím sem nájdete všetky dôležité informácie, ktoré vás môžu zaujímať ako firemného zákazníka.

Vzhľadom k mimoriadnym opatreniam sú obe naše predajne až do odvolania zatvorené.

V Bratislave ponúkame úplne novú službu iSTYLE ku dverám. Internetové objednávky prijaté do 14 hodiny (počas pracovného týždňa) doručíme v ten istý deň!

Pokiaľ nie ste z Bratislavy, môžete využiť dopravu ZADARMO prepravnou spoločnosťou DPD.

Vzhľadom k aktuálnej situácií nie je možné objednávky na dobierku vyplatiť pri prevzatí kuriérovi v hotovosti ale len kartou. Taktiež môžete priamo pri objednávke využiť platbu kartou online či prevodom na účet.

Pokiaľ budete potrebovať akokoľvek poradiť s nákupom alebo zistiť iné informácie k objednávkam, môžete nám napísať na e-mail iobchod@istyle.sk

Naše servisné centrum je stále v prevádzke a sme pripravení sa o vaše zariadenie postarať aj v tejto sťaženej situácií.

Vzhľadom k tomu, že je momentálne obmedzená prevádzka našich predajní, sprostredkujeme prepravu vášho zariadenia od vás k nám a zase späť. Doprava je pre všetkých koncových užívateľov po celej SR zadarmo, okrem mimozáručných opráv, kde nebude súhlas s opravou podľa cenového návrhu.

Pre vytvorenie servisnej zákazky a objednanie dopravy, alebo kvôli zisteniu viac informácií, kontaktujte náš servis emailu servis@istyle.sk

Baleniu odosielaného zariadenia venujte špeciálnu pozornosť, buďte opatrní - za jeho prípadné poškodenie pri preprave spoločnosť iSTYLE a kuriérska spoločnosť nepreberajú zodpovednosť.

Naše B2B oddelenie tvrdo pracuje za každých podmienok a naďalej prijíma objednávky od firemných zákazníkov. Skladové objednávky expedujeme do troch pracovných dní.

Obmedzenia sme zaviedli iba pri osobných stretnutiach, diskusiách a odberoch na mieste, náš tím je vám však k dispozícii prostredníctvom telefónu a e-mailu.

Neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom emailu datko@istyle.sk

Často kladené dotazy

Aká je dodacia lehota pri doručení kuriérom.

Doručovacia spoločnosť zatiaľ dodáva ako obvykle. Robíme všetko pre to, aby ste mali svoju objednávku nasledujúci deň po objednaní. V prípade skladových položiek sa doba doručenia pohybuje od 1-3 pracovné dni.

Môžem vytvoriť objednávku s osobným vyzdvihnutím?

Vzhľadom k uzatvoreniu našich predajní osobný odber v týchto dňoch nie je možný.

Kto môže využiť študentskú zľavu?

Študent alebo učiteľ s platbou kartou ISIC/ITIC, starší ako 18 rokov. Alternatívou kú karte ISIC/ITIC môže byť potvrdenie o štúdiu na aktuálny školský rok rok 2019/2020.

Ako môžem využiť servis?

V týchto dňoch nie je možnosť osobného doručenia zariadenia do servisu, môžete nám ho ale zaslať kuriérom a po jeho oprave Vám ho doručíme naspäť :).

Zariadenie už mám u vás v servise, kedy ho môžem vyzdvihnúť?

Odporúčame kontaktovať náš servis prostredníctvom emailu servis@istyle.sk-Po dohode Vám zariadenie zašlú kuriérom.

Ako dlho bude trvať oprava?

Zvyčajná doba opravy sa pohybuje do troch pracovných dní. Treba však prirátať čas doručenia o ktorý sa oprava predĺži.

Kde môžem kontaktovať tím B2B, od koho môžem požiadať o cenovú ponuku?

Môžete nám napísať na datko@istyle.sk

Ako dlho trvá vybavenie objednávky, ak som firemný zákazník?

Snažíme sa, aby ste vašu objednávku dostali čo najskôr. Pokiaľ máme tovar na sklade, jeho doručenie bude trvať 2 až 5 pracovných dní.