Servis
Servis
Naše autorizované servisné centrum používa pri opravách výhradne originálne diely a opravy samotné prebiehajú podľa postupov daných výrobcom. Kvalita a dodržiavanie postupov je pravidelne kontrolovaná spoločnosťou Apple. Vieme vyriešiť záručné aj pozáručné opravy a v prípade potreby zapožičať náhradné zariadenie.
Stále sme tu pre vás!
Využite možnosť zaslania vášho zariadenia do nášho autorizovaného servisného centra.
Po odoslaní Vášho zariadenia do servisného centrá Vás budeme kontaktovať o ďalšom postupe.
Zariadenie spolu s reklamačným formulárom je potrebné zaslať na našu predajňu v OC Aupark (Einsteinova 18, 851 01 Bratislava).
Pre viac informácií nás prosím kontaktujte na emailovej adrese: servis@istyle.sk
Ak sa jedná o urgentný prípad, kontaktuje prosím priamo nášho servisného technika na telefónnom čísle: 905984431
Čo urobiť pred návštevou servisu
Príprava zariadenia
Pred tým, než sa vydáte do servisného centra, alebo kým k nám svoje zariadenie odošlete, je dobré seba a svoje zariadenie pripraviť. Zaistíte tak hladký a rýchly priebeh spracovania servisnej zákazky.
Zistite ako pripraviť iPhone, iPad alebo iPod touch, ako Apple Watch a ako Mac.
Stav zariadenia
Odstráňte z vášho zariadenia všetko čo naň nepatrí a o čo by ste nechceli prísť, ako napríklad nalepovacie platobné karty a ďalšie doplnky. Môžu brániť otvoreniu zariadenia a vykonaniu diagnostiky a pokiaľ dôjde k oprave formou výmeny, všetko sa odosiela späť k výrobcovi a nie je potom už možné získať späť.
Záloha a zabezpečenie
Záloha
Svoje zariadenie si priebežne zálohujte, a to nielen pred odovzdaním do servisu.
Zistite ako je možné zálohovať iPhone, iPad a iPod touch, ako Apple Watch a ako zálohovať Mac.
Zabezpečenie
Dôležité je na zariadení vypnúť zámok aktivácie, resp. službu Find My iPhone (Nájsť). Bez vypnutia tejto funkcie nie je možné zariadenie diagnostikovať a opraviť.
Zistite ako vypnúť túto službu na iPhone, iPad a iPod touch, ako na Apple Watch a ako na
Macu
Zapožičanie zariadenia
Pre zákazníkov, ktorí majú svoje zariadenie v servise a potrebujú počas opravy náhradné, ponúkame možnosť zapožičania. Pri zapožičaní je požadovaná hotovostná záloha vo výške ceny vybraného zariadenia vrátane DPH, ktorá bude vrátená pri ukončení zapožičania. Odporúčame si pred zadaním opravy overiť dostupnosť zápožičných zariadení, na konkrétnej predajni.
Viac informácií na karte Zápožičanie zariadenia.
Záruka a podmienky
Reklamačný poriadok a všeobecné servisné podmienky iSTYLE
Reklamačný poriadok >
Všeobecné servisné podmienky>
Jednoročná obmedzená záruka spoločnosti Apple
Spoločnosť Apple poskytuje používateľom celosvetovú záruku.
Informácie o tejto záruke nájdete tu.
Stav tejto záruky si môžete overiť tu.
Programy predĺženia záruky na výmenu a opravy tu.
Zapožičanie zariadenia
Pre zákazníkov, ktorí majú svoje zariadenie v servise a potrebujú počas opravy náhradné, ponúkame možnosť zapožičania. Pri zapožičaní je požadovaná hotovostná záloha vo výške ceny vybraného zariadenia vrátane DPH, ktorá bude vrátená pri ukončení zapožičania. Odporúčame si pred zadaním opravy overiť dostupnosť zápožičných zariadení, na konkrétnej predajni.
Zariadenia | Cena na deň | Cena na deň (naši zákazníci) | Cena na deň (iSTYLE Comfort) |
---|---|---|---|
Apple Watch | 10 € | 5 € | 0 € |
iPhone | 10 € | 5 € | 0 € |
iPad | 10 € | 5 € | 0 € |
MacBook Air | 10 € | 5 € | 0 € |
MacBook Pro | 10 € | 5 € | 0 € |
O opravách
Nadmerné poškodenie dielov / celých zariadení, alebo neautorizovaný zásah môže mať za následok nemožnosť vykonať akúkoľvek opravu a to ani využiť opravu formou výmeny náhradného dielu / celého zariadenia za bezchybný kus, za zníženú cenu (Exchange). iSTYLE ako Autorizovaný Servisný Partner Apple má právomoci od spoločnosti Apple na posúdenie stavu produktu a zvolenie správneho spôsobu opravy, preto je nutné brať uvedené ceny ako orientačné, presnú cenu je možné oznámiť až po posúdení technikom.
Opravy prebiehajú výhradne tak, že sa chybné diely / celé zariadenia, vracajú späť výrobcovi (pokiaľ nie je uvedené inak), ktorý výmenou poskytne bezchybné diely / celé zariadenia. V prípade, že by zákazník chybné diely, alebo celé zariadenia požadoval, musí na to upozorniť vopred, cena opravy potom bude výrazne vyššia! Táto možnosť tiež vylučuje vykonať bezplatnú opravu a to aj v prípade, keď je zariadenie kryté zárukou.
Bezchybný kus je definovaný ako kus, ktorý je rovnako výkonný a spoľahlivý ako kus nový a je bez vád. Toto platí ako pre náhradné diely, tak aj pre celé zariadenia.
Ak nie je uvedené inak, výmena dielu / celého zariadenia je vždy za rovnaký model, kapacitu aj farbu.
Servisné centrum neberie žiadnu zodpovednosť za predmety dodatočne aplikované na dieloch / celých zariadeniach zákazníkov, ako sú najmä samolepky, nalepovacie platobné karty a podobne, odporúčame tieto predmety pred odovzdaním na opravu odstrániť.
Gravírovanie je v niektorých prípadoch možné zachovať, je však nutné počítať s dlhšou dobou potrebnou na spracovanie, viac informácií na vyžiadanie.
Uvedené ceny sú iba orientačné a môžu sa líšiť na základe vykonanej diagnostiky. Zmena cien vyhradená. Ceny sú uvedené vrátane DPH.
Služby
Služba | Cena |
---|---|
Diagnostika iOS zariadení, Beats a Apple Watch * | 18 € |
Diagnostika Mac zariadení * | 40 € |
Reinštalácia iOS zariadení | 36 € |
Reinštalácia Mac | 45 € |
Odblokovanie EFI (Firmware) počítača ** | 120 € |
EXPRESS iOS oprava | 19 € |
Prečistenie vnútorných komponentov počítača a prepastovanie procesoru *** | 50 € |
Vyššie uvedené služby sú nadštandardné a nie sú kryté zárukou. Uvedené ceny služieb sú orientačné a závisia na danom type modelu zariadenia a náročnosti vykonanej práce.
* Diagnostika zariadenia sa účtuje aj v prípade pozáručnej opravy, kedy zákazník nesúhlasí s opravou.
** Na odblokovanie EFI (Firmware) počítača je nutné dodať faktúru kvôli overeniu majiteľa.
*** Prepastovanie procesora je možné iba pri vybraných modeloch. Nie je možné vyčistiť zariadenie zasiahnuté kvapalinou rovnako tak nie je možné čistiť horšie prístupné priestory, ako napríklad porty, alebo, až na výnimky, priestory pod jednotlivými klávesmi.
iPhone
Výmena displeja iPhonu
U vybraných modelov iPhone sa oprava vykonáva priamo u výrobcu. Posúdenie o možnosti výmeny displeja následne prebieha v dvoch krokoch. Prvé posúdenie prevedenie certifikovaný technik spoločnosti iSTYLE a druhé posúdenie prevedenie technik spoločnosti Apple. Pokiaľ by nebolo možné vymeniť iba displej, napríklad kvôli inému poškodeniu, bude zákazník informovaný o ďaľších možnostiach opravy.
Oprava Rear System
Jedná sa o stratégiu opravy, ktorú určuje výrobca v závislosti na závadách a stavu zariadenia. Pri tomto spôsobe opravy ostáva pôvodný displej a zadná kamera, výrobné číslo sa mení.
Oprava Mid System
Jedná sa o stratégiu opravy, ktorú určuje výrobca v závislosti na závadách a stavu zariadenia. Pri tomto spôsobe opravy ostáva pôvodný displej,zadná kamera a zadná sklenená časť - výrobné číslo sa mení.
EXPRESS iOS služba
Službu je možné využiť pri výmene batérie a displeja od modelu iPhone 11 a novší. Oprava je prednostne vykonaná v ten istý deň, najneskôr do 17:00 hodiny. Podmienkou je aby zariadenie bolo odovzdané do servisného strediska najneskôr do 12:00 hodiny. EXPRESS služba je spoplatnená vo výške 19 € k cene opravy. Platí iba pre predajne na ktorých sa nachádza servisné centrum.
U niektorých modelov nie je možné vykonať opravu a to ani v prípade, že je zariadenie v záruke. Týka sa najmä tých modelov, ktoré nie sú určené na lokálny trh. Opravu je v takom prípade nutné uplatňovať priamo u predajcu.
Model | Batéria | Display | Exchange (výmena)* | Rear System** | Mid System | Rear Camera | Back Glass Replacement | Display and Back Glass Replacement | TrueDepth Camera | Taptic engine | Speaker/Bottom speaker | Top Speaker |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
iPhone SE (2. gen) | 68 € | 192 € | 401 € | - | - | 85 € | - | - | - | 99 € | 99 € | - |
iPhone SE (3. gen) | 68 € | 192 € | 471 € | - | - | 85 € | - | - | - | 170 € | 99 € | - |
iPhone 6s | 68 € | 192 € | 436 € | - | - | 85 € | - | - | - | - | - | - |
iPhone 6s Plus | 68 € | 218 € | 478 € | - | - | 85 € | - | - | - | - | - | - |
iPhone 7 | 68 € | 192 € | 459 € | - | - | 85 € | - | - | - | 50 € | - | - |
iPhone 7 Plus | 68 € | 218 € | 495 € | - | - | 105 € | - | - | - | 50 € | 99 € | - |
iPhone 8 | 68 € | 192 € | 495 € | - | - | 85 € | - | - | - | 99 € | - | - |
iPhone 8 Plus | 68 € | 218 € | 495 € | - | - | 105 € | - | - | - | 99 € | 99 € | - |
iPhone X | 85 € | 379 € | 795 € | - | - | 105 € | - | - | 199 € | 99 € | 99 € | - |
iPhone XS | 85 € | 379 € | 795 € | - | - | 105 € | - | - | 199 € | 99 € | 99 € | - |
iPhone XS Max | 85 € | 452 € | 879 € | - | - | 105 € | - | - | 199 € | 99 € | 99 € | - |
iPhone XR | 85 € | 249 € | 495 € | - | - | 105 € | - | - | 199 € | 99 € | 99 € | - |
iPhone 11 | 85 € | 249 € | 495 € | - | - | 105 € | - | - | 199 € | 99 € | 99 € | - |
iPhone 11 Pro | 85 € | 379 € | 795 € | - | - | 142 € | - | - | 199 € | 99 € | 99 € | - |
iPhone 11 Pro Max | 85 € | 452 € | 879 € | - | - | 142 € | - | - | 199 € | 99 € | 99 € | - |
iPhone 12 | 85 € | 379 € | 602 € | 460 € | - | 208 € | - | - | 199 € | 99 € | 99 € | - |
iPhone 12 Pro | 85 € | 379 € | 795 € | 611 € | - | 238 € | - | - | 199 € | 99 € | 99 € | - |
iPhone 12 mini | 85 € | 312 € | 495 € | 404 € | - | 208 € | - | - | 199 € | 99 € | 99 € | - |
iPhone 12 Pro Max | 85 € | 452 € | 879 € | 692 € | - | 238 € | - | - | 199 € | 99 € | 99 € | - |
iPhone 13 | 85 € | 379 € | 602 € | 460 € | - | 208 € | - | - | 285 € | 99 € | 99 € | 99 € |
iPhone 13 Pro | 85 € | 379 € | 795 € | 611 € | - | 238 € | - | - | 285 € | 99 € | 99 € | 109 € |
iPhone 13 mini | 85 € | 312 € | 495 € | 404 € | - | 208 € | - | - | 257 € | 99 € | 99 € | 99 € |
iPhone 13 Pro Max | 85 € | 452 € | 879 € | 692 € | - | 238 € | - | - | 323 € | 99 € | 99 € | 109 € |
iPhone 14 | 103 € | 379 € | 795 € | - | 530 € | 208 € | 253 € | - | 285 € | 99 € | 99 € | 99 € |
iPhone 14 Plus | 95 € | 452 € | 879 € | - | 611 € | 208 € | 291 € | - | 323 € | 99 € | 99 € | 99 € |
iPhone 14 Pro | 95 € | 452 € | 964 € | 692 € | - | 270 € | - | - | 285 € | 99 € | 99 € | 109 € |
iPhone 14 Pro Max | 95 € | 547 € | 1 035 € | 773 € | - | 270 € | - | - | 323 € | 99 € | 99 € | 109 € |
iPhone 15 | 95 € | 379 € | 795 € | - | 582 € | 208 € | 253 € | - | 285 € | 99 € | 99 € | 99 € |
iPhone 15 Plus | 95 € | 452 € | 879 € | - | 671 € | 208 € | 291 € | - | 323 € | 99 € | 99 € | 99 € |
iPhone 15 Pro | 95 € | 452 € | 964 € | - | 760 € | 270 € | 253 € | - | 285 € | 99 € | 99 € | 109 € |
iPhone 15 Pro Max | 95 € | 547 € | 1 035 € | - | 849 € | 311 € | 291 € | - | 323 € | 99 € | 99 € | 109 € |
*Exchange je forma opravy, kedy je chybný kus vrátený výrobcovi, ktorý výmenou poskytne kus bezchybný. Výmena je za identický model, zmenu kapacity, farby atď. výrobca bežne neumožňuje.
**Ide o stratégiu opravy, ktorú určuje výrobca v závislosti od závad a stavu zariadenia. Pri tomto spôsobe opravy zostáva pôvodný displej a zadná kamera, výrobné číslo sa mení.
iPad
U niektorých modelov nie je možné vykonať opravu a to ani v prípade, že je zariadenie v záruke. Týka sa najmä tých modelov, ktoré nie sú určené na lokálny trh. Opravu je v takom prípade nutné uplatňovať priamo u predajcu.
iPad Exchange * | Wi-Fi | Cellular |
---|---|---|
iPad mini (4. / 5. gen) | 410 € | 410 € |
iPad mini 6 | 541 € | 590 € |
iPad (5. / 6. / 7. / 8. / 9. gen) | 378 € | 378 € |
iPad (10. gen.) | 476 € | 549 € |
iPad Air 3 | 583 € | 583 € |
iPad Air 4 | 650 € | 650 € |
iPad Air 5 | 650 € | 734 € |
iPad Pro 10,5 | 669 € | 669 € |
iPad Pro 11 (1. gen) | 638 € | 638 € |
iPad Pro 11 (2. gen) | 734 € | 734 € |
iPad Pro 11 (3. / 4. gen) | 830 € | 891 € |
iPad Pro 12,9 (2. gen) | 891 € | 891 € |
iPad Pro 12,9 (3. / 4. gen) | 946 € | 946 € |
iPad Pro 12,9 (5. / 6. gen) | 1 119 € | 1 204 € |
* Exchange je forma opravy, kedy je chybný kus vrátený výrobcovi, ktorý výmenou poskytne kus bezchybný. Výmena je za identický model, zmenu kapacity, farby atď. výrobca bežne neumožňuje. Drobné kozmetické vady, ako napríklad odrenie a poškriabanie nie sú dôvodom na reklamáciu ani na platenú opravu.
Apple Watch
U niektorých modelov nie je možné vykonať opravu a to ani v prípade, že je zariadenie v záruke. Týka sa najmä tých modelov, ktoré nie sú určené na lokálny trh. Opravu je v takom prípade nutné uplatňovať priamo u predajcu.
Apple Watch Exchange * | Standard | Cellular | Hermes | Titan | Ceramic | Stainless |
---|---|---|---|---|---|---|
Watch Series 3 | 231 € | 330 € | 478 € | - | 1 179 € | 478 € |
Watch Series 4 | 424 € | 507 € | 565 € | - | - | 565 € |
Watch Series 5 | 431 € | 516 € | 695 € | 719 € | 1 179 € | 575 € |
Watch Series 6 | 424 € | 507 € | 565 € | 719 € | - | 565 € |
Watch Series 7 | 424 € | 507 € | 565 € | 719 € | - | 565 € |
Watch Series 8 | 424 € | 507 € | 565 € | 719 € | - | 565 € |
Watch Ultra | - | - | - | 730 € | - | - |
Watch Ultra 2 | - | - | - | 730 € | - | - |
Watch Series SE (1. gen) | 312 € | 365 € | - | - | - | - |
Watch Series SE (2. gen) | 282 € | 341 € | - | - | - | - |
* Exchange je forma opravy, kedy je chybný kus vrátený výrobcovi, ktorý výmenou poskytne kus bezchybný. Výmena je za identický model, zmenu kapacity, farby atď. výrobca bežne neumožňuje. Drobné kozmetické vady, ako napríklad odrenie a poškriabanie nie sú dôvodom na reklamáciu ani na platenú opravu.
Príslušenstvo
V týchto prípadoch nepožaduje výrobca vrátenie pôvodných dielov, za vyššie uvedené ceny je možné teda objednať aj v prípade straty.
Typ dielu | Cena |
---|---|
AirPods (1., 2. a 3. generácie) - slúchadlo (ľavé alebo pravé) cena za kus | 99 € |
AirPods (1., 2. a 3. generácie) nabíjacie púzdro | 99 € |
AirPods Pro (1. a 2.generácie) - slúchadlo (ľavé alebo pravé) cena za kus | 134 € |
AirPods Pro (1. a 2.generácie) - nabíjacie púzdro (s Magsafe aj bez) | 134 € |
AirPods Pro (1. a 2.generácie) - silikónové špunty do uší / veľkosti XS, S, M, L (cena za pár) | 6 € |
AirPods Max - púzdro | 77 € |
AirPods Max - náušníky (ľavé alebo pravé) cena za kus | 43 € |
iPhone SIM tray (šuflík na SIM kartu) | 12 € |
AirTag | 39 € |
AirTag - kryt batérie | 7 € |
Mac
Okrem bežných opráv ponúkame aj doplnkové služby, ako čistenie vnútorných častí počítačov a výmeny SSD diskov za väčšie kapacity.
Čistenie vnútorných častí počítačov
Pre bezproblémové fungovanie počítačov, je dôležité, aby boli kľúčové komponenty dostatočne chladené. Prehrievanie potom môže spôsobovať nestabilitu systému, kedy je najčastejším prejavom nečakaný reštart. Keďže chladiaci systém funguje na princípe nasávania okolitého vzduchu dovnútra počítača a jeho následného výfuku von, skôr či neskôr dôjde k zaneseniu vnútorných častí počítača prachom a inými nečistotami, čo znemožní efektívne chladenie.
Našťastie existuje jednoduché a rýchle riešenie, spočívajúce v mechanickom vyčistení nečistôt, ktoré je doplnené o prepastovanie procesora (pri modeloch kde je to možné), pretože aj teplovodivá pasta má svoju životnosť počas ktorej je schopná plniť svoju funkciu.
Doba nutná na vyčistenie obvykle zaberie 1 – 3 hodiny (v pracovné dni), v závislosti na vyťažení servisného centra, typu a miere znečistenia zariadenia. Nie je možné vyčistiť zariadenie zasiahnuté kvapalinou rovnako tak nie je možné čistiť horšie prístupné priestory, ako napríklad porty, alebo, až na výnimky, priestory pod jednotlivými klávesmi.Cena je 50 €
vnútorné časti pred vyčistením (zhruba po roku používania)
vnútorné časti po vyčistení
O displejoch
Pre väčšinu používateľov sa jedná o primárny ovládací prvok ich iPhone. Prípadné problémy s dotykom alebo zobrazovaním sa najčastejšie riešia výmenou celého displeja. Súčasťou displeja sú aj ďalšie komponenty, ako napríklad horný reproduktor, predná kamera, ale aj Home Button/Touch ID. Niektoré problémy s displejom sa dajú odstrániť bez nutnosti návštevy servisného centra.
Kde nechať vymeniť displej
Displej pri iPhone 6s a pri novších si môžete nechať vymeniť navybraných predajniach, ktoré majú servisné centrá a to s opravou EXPRESS a to ešte v ten istý deň prednostne. Služba EXPRESS je spoplatnená v hodnote 19 €.
V ostatných prípadoch je nutné počítať s dobou potrebnou na transport do servisného centra a späť.
V prípade záujmu si môžete rezervovať servisnú schôdzku na konkrétny termín a táto zákazka potom bude spracovaná prednostne.
Odkladať opravu sa nevypláca
Displeje sú vyrábané z veľmi pevného a odolného materiálu, navyše ich možno chrániť rôznymi fóliami a tvrdenými sklami, stále sa však jedná o krehkú súčasť, ktorá sa môže poškodiť a to najčastejšie pádom.
Displej, ktorý praskne je obvykle aj naďalej možné používať, hrozí však nebezpečenstvo poranenia o črepy a tiež sa výrazne znižuje odolnosť proti vniknutiu nečistôt do vnútorných častí iPhone. Odporúčame preto výmenu neodkladať.
Pred opravou
Vo väčšine prípadov nie je nutné iPhone mazať, odporúčame si ho však pred návštevou servisu zálohovať. iPhone je nutné odovzdať s aktuálnou verziou iOS.
iPhone je tiež nutné kvôli diagnostike a oprave samotnej otvoriť a tomu môžu brániť rôzne samolepky, platobné karty alebo ochrany skiel aplikované na iPhone. Pred zadaním servisnej zákazky je nutné tieto doplnky odstrániť.
Dôležité je na zariadení vypnúť zámok aktivácie, resp. službu Find My iPhone (Nájsť). Bez vypnutia tejto funkcie nie je možné zariadenie diagnostikovať a opraviť.
Zistite ako službu vypnúť.
O oprave
Na opravy používame výhradne originálne diely dodávané priamo výrobcom. Displej sa nepredáva samostatne, iba sa vykonáva oprava formou výmeny, kedy sa pôvodný kus vracia výrobcovi.
V niektorých prípadoch môže byť v iPhone aj iná závada, ktorú treba vyriešiť, alebo si výrobca vyžiada zaslanie zariadenia priamo do svojho servisného centra. V takýchto prípadoch môže dôjsť k nepredpokladanému predĺženiu celkového času potrebného na opravu.
Pri výmene displeja v neautorizovaných centrách riskujete! Najmä preto, že nemôže byť zaručený pôvod a kvalita náhradných dielov, ale hlavne preto, že po výmene displeja je nutné sa spojiť so servermi výrobcu a vymenený displej autorizovať. Len tak bude možné ďalej bez problémov používať Touch ID, Face ID, ale aj samotný displej.
O batériach
Každá batéria má svoju životnosť, ktorá sa kráti a kapacita batérie sa tak znižuje. Podľa toho, ako náročne svoj iPhone používate, tak rýchlo dochádza k opotrebeniu batérie a zníženiu jej maximálnej kapacity. Pokles kapacity batérie preto nie je dôvodom na reklamáciu.
Opotrebenú batériu so zníženou kapacitou je možné platene vymeniť.
Detailné informácie o batériách je možné získať na stránkach výrobcu.
Kde si nechať vymeniť batériu
Batériu si môžete nechať vymeniť na vybraných predajniach, ktoré majú servisné centrá a to s opravou EXPRESS a to ešte v ten istý deň prednostne. Služba EXPRESS je spoplatnená v hodnote 19 €.
V ostatných prípadoch je nutné počítať s dobou potrebnou na transport do servisného centra a späť.
V prípade záujmu si môžete rezervovať servisnú schôdzku na konkrétny termín a táto zákazka potom bude spracovaná prednostne.
Pozor na nafúknuté batérie
V niektorých prípadoch môže dôjsť až k nafúknutiu batérie a také zariadenie odporúčame už ďalej nepoužívať, nenabíjať a čo najrýchlejšie odovzdať do servisného centra, alebo na iné miesto, ktoré dokáže bezpečne a ekologicky zlikvidovať nebezpečný elektroodpad. V prípade, že takto chybná batéria spôsobí deformáciu zariadenia, ponúka výrobca výmenu celého zariadenia za bezchybný kus a to buď bezplatne, alebo za zvýhodnenú cenu.
Pred opravou
Vo väčšine prípadov nie je nutné iPhone mazať, odporúčame si ho však pred návštevou servisuzálohovať. iPhone je nutné odovzdať s aktuálnou verziou iOS.
iPhone je tiež nutné kvôli diagnostike a oprave samotnej otvoriť a tomu môžu brániť rôzne samolepky, platobné karty alebo ochrany skiel aplikované na iPhone. Pred zadaním servisnej zákazky je nutné tieto doplnky odstrániť. Prasknutý displej je tiež prekážkou a výmena batérie u takého iPhone môže byť z tohto dôvodu odmietnutá. Odporúčame preto zvážiť možnosť výmeny displeja, všetko sa dá zvládnuť naraz. O možnostiach výmeny displeja sa dočítate viac v sekcii Výmena displeja
Dôležité je na zariadení vypnúť zámok aktivácie, resp. službu Find My iPhone (Nájsť). Bez vypnutia tejto funkcie nie je možné zariadenie diagnostikovať a opraviť.
Zistite ako službu vypnúť.
O oprave
Na opravy používame výhradne originálne diely. Batéria sa nepredáva samostatne, iba sa vykonáva oprava formou výmeny, kedy sa tá pôvodná vracia výrobcovi. Časť potrebného času na opravu zaberie aj nabíjanie novej batérie a overenie jej správnej funkcie. V niektorých prípadoch sa po výmene batérie nemusia po určitý čas zobrazovať dáta o kapacite. Batérie musia byť najskôr nejaký čas v prevádzke, prípadne sa odporúča zariadenie uviesť do továrenského nastavenia.
V niektorých prípadoch je v iPhone aj iná závada, ktorú je potrebné vyriešiť, alebo si výrobca vyžiada zaslanie zariadenia priamo do svojho servisného centra, v takýchto prípadoch môže dôjsť k nepredpokladanému predĺženiu celkovej doby nutnej pre opravu.
Pri výmene batérie v neautorizovaných centrách riskujete! Najmä preto, že nemôže byť zaručený pôvod a kvalita náhradných dielov a použitá batéria nemusí byť plne kompatibilná s vašim iPhone a môže spôsobiť neskoršie problémy.
Zistite stav vašej servisnej zákazky
Číslo servisnej zákazky - údaj, ktorý ste obdržali pri odovzdaní zariadenia do servisu (v tvare: SK-XXX)
Výrobné / sériové číslo - výrobné číslo zariadenia odovzdaného do servisu (bez písmena S na začiatku)
IMEI - identifikačné číslo každého zariadenia, do ktorého je možné vložiť SIM kartu, alebo obsahuje eSIM