Spolu nám
je ešte lepšie.

Apple produkty

iSTYLE a m:zone spojili svoje sily aby priniesli Apple svet ešte bližšie spolu s ešte lepším zážitkom a skvelými benefitmi. Už čoskoro nájdeš svojho obľúbeného Apple Prémiového predajcu v šiestich obchodných centrách v troch mestách.

 

6 predajní v troch mestách

Už teraz nás nájdeš v Bratislavom Auparku, Bory Mall, Eurovei, Centráli, v žilinskom Auparku a trenčianskom Laugaríciu.

 

Ešte viac výhod pre všetkých

Čakajú ťa nové služby, rozšírená sieť Autorizovaných servisných stredísk, vernostný program a mnohé iné.

Aké benefity a služby na mňa čakajú v iSTYLE?

Vyškolený tím Apple
Expertov
v predajniach

Autorizovaný Apple servis
priamo v predajniach

Ešte viac možností
financovania

Rozšírené možnosti
výkupu a Easy Upgrade

Prémiové Apple a iSTYLE
produkty a príslušenstvo

Vernostný program
a možnosti odmeňovania

FAQ

Sú m:zone predajne otvorené aj napriek tomu, že web mzone.sk už nefunguje?
Áno, kamenné predajne m:zone sú aj naďalej otvorené v štandarných otváracích časoch, ikeď už v stredu môžu byť skrátené a 30. novembra budú zatvorené a otvoríme ich pre vás v piatok 1. decembra už pod hlavičkou iSTYLE.
Čo sa stane s mojou nevybavenou objednávkou ešte pred spojením s iSTYLE?
Všetky objednávky, ktoré si vytvoríte na mzone.sk ešte pred 1. decembrom vybavíme ako m:zone. Po 1. decembri plynule prejdú všetky nevybavené objednávky pod iSTYLE. Čakajte na informáciu, ktorá vám príde buď ešte pod hlavičkou m:zone, alebo iSTYLE a bude vás informovať o vybavení objednávky.

Spôsoby dopravy (Packeta a kuriér) sa budeme snažiť zachovať v čo najvyššej možnej miere, ale môže dôjsť ku zmene, o ktorej vás budeme vopred informovať. Osobné odbery v predajniach ostávajú bez zmeny a vašu objednávku doručíme do vami vybranej predajne.

Rovnako budú zachované tiež všetky spôsoby platby tak, ako ste si ich zvolili v čase vytvárania objednávky.
Koho mám kontaktovať keď potrebujem poradiť ohľadne objednávky vytvorenej pod m:zone pred 1. decembrom?
V prípade otázok vašej online objednávky nás aj naďalej môžete kontaktovať pomocou telefónneho čísla +421 2 5564 86 94 alebo pomocou emailu mzone@mzone.sk.

Otázky týkajúce sa predajní alebo servisu smerujte na telefónne číslo +421 2 38 100 100
Čakám na vybavenie reklamácie / servisnej zákazky. Čo sa s ňou stane ešte pred spojením s iSTYLE?
Všetky reklamácie a servisné zákazky, ktoré ste si vytorili ešte v rámci m:zone budú vybavené ešte pod hlavičkou m:zone a po 1. decembri plynule prejdú pod iSTYLE. O ich vybavení Vás budeme informovať už pod hlavičkou iSTYLE.
Od kedy budem môcť nakupovať v kamenných m:zone predajniach už pod hlavičkou iSTYLE?
Kamenné m:zone predajne budú pre Vás pripravené pod logom iSTYLE už 1. decembra.
Kedy si budem môcť vybrať pôvodné m:zone predajne už pre vyzdvihnutie svojej objednávky cez eshop?
Pre osobný odber v eshope si budete môcť vybrať m:zone kamenné predajne od 1. decembra.