Sme autorizované stredisko Apple.
Naši technici vyškolení spoločnosťou Apple používajú originálne diely Apple, takže nám môžete zveriť všetky svoje zariadenia Apple.
Viac informácií
Vyberte si expresnú službu.
Rezervujte si schôdzku.
Naši technici vykonávajú mimozáručné opravy pravidelne. Nečakajte v rade. Ušetrite váš čas. Objednajte si tieto opravy jednoducho rezerváciou termínu za príplatok 20 €.
Naplánovať schôdzku
Prineste to k nám
Naše servisné centrá
Koľko ma bude stáť oprava?
Zistiť cenu opravy
Objednávka kuriéra
Objednajte si opravu vášho zariadenia z pohodlia domova. Nikam nemusíte chodiť. Objednajte si kuriéra, a my sa postaráme o zvyšok.
Objednať kuriéra
Aktuálne vyťaženie našich servisných centier
To znamená, že naši technici pracujú na väčšine našich servisných miest pri priemernom zaťažení. Bez objednania budú novo prichádzajúce zariadenia skontrolované v priemere do 1-3 dní.
Prejsť na servisné miesta
Najnovšie servisné programy Apple
Program servisu hodiniek Apple Watch Series 6 pri problémoch s nefunkčnou obrazovkou
Program servisu iPhonu 12 a iPhonu 12 Pro pri problémoch s nefunkčným zvukom
Program servisu klávesnice MacBooku, MacBooku Air a MacBooku Pro
Kontaktujte nás!
Práva spotrebiteľov a právny sprievodca
V záruke alebo mimo záruky? Ale čo je to vlastne záruka? Inými slovami, na akom právnom základe je možné
zariadenie bezplatne opraviť?
Náš Sprievodca právami spotrebiteľov a právnymi predpismi vám pomôže sa v tejto problematike zorientovať.
Zistiť viac
Vaša spätná väzba je pre nás dôležitá
Prosím, podeľte sa s nami o Vašu skúsenosť
Napísať hodnotenie
Často kladené otázky
Akýkoľvek výrobok, ktorý nie je predávaný spoločnosťou iSTYLE, je možné opraviť iba za podmienok stanovených výrobcom.
V prípade produktov Apple ich môžete odovzdať v ktorejkoľvek z našich predajní a tiež u množstva kvalifikovaných poskytovateľov servisných služieb po celom svete.
Na zariadeniach iPhone, iPad, Apple Watch a Mac musíte vypnúť funkciu Find My podľa nasledujúcich pokynov a odstrániť zariadenie zo svojho účtu iCloud.
Pri Apple Watch je potrebné vypnúť aj aktivačný zámok, pomoc nájdete na tomto odkaze.
Ak sa vám to nepodarí, môžete získať pomoc na adrese https://getsupport.apple.com/?locale=sk_SK
So sebou prineste iba chybné zariadenie. Na opravu nie je nutné predkladať príslušenstvo alebo škatuľu zariadenia.
V prípade problému s nabíjaním alebo batériou je nutné predložiť aj nabíjačku používanú so zariadením. Pri príslušenstve bez sériového čísla (slúchadlá, kábel, klávesnica, myš atď.) je vyžadované sériové číslo výrobku, ktorý je s ním používaný.
V prípade chyby ovplyvňujúcej fungovanie softvéru môžeme potrebovať heslo zariadenia, prístupový kód alebo používateľa, u ktorého môžeme chybu otestovať.
Ak testy výrobcu diagnostikujú hardvérovú poruchu, bude zariadenie opravené náhradným dielom alebo v niektorých prípadoch vzhľadom na kompaktnosť zariadenia a z dôvodu zaistenia kvality kompletnou výmenou zariadenia.