Servis
Sme autorizované stredisko Apple.
Naši technici vyškolení spoločnosťou Apple používajú výhradne originálne diely, takže nám v pokoji môžeš zveriť všetky svoje Apple zariadenia.
Viac informácií



FAQ
Ktoré zariadenie iSTYLE servisuje?
Náš servis je autorizovaným poskytovateľom služieb spoločnosti Apple, môžete sa na nás obrátiť s akýmkoľvek svojim produktom Apple alebo Beats, avšak so špeciálnymi zariadeniami predávanými v niektorých regiónoch vám nemusíme byť schopní pomôcť. Môže sa jednať o akýkoľvek produkt Apple, ktorý sa na Slovensku nepredáva prostredníctvom oficiálneho kanála. Akýkoľvek výrobok, ktorý nie je predávaný spoločnosťou iSTYLE, je možné opraviť iba za podmienok stanovených výrobcom.
Kde servisovať zariadenia, ktoré som zakúpil u iSTYLE a nie sú Apple?
Výrobok zakúpený u spoločnosti iSTYLE môžete tiež vrátiť do našich predajní za účelom servisu alebo výmeny iných výrobkov ako Apple a my ho odošleme do značkového servisného strediska. V prípade produktov Apple ich môžete odovzdať v ktorejkoľvek z našich predajní a tiež u množstva kvalifikovaných poskytovateľov servisných služieb po celom svete.
Ako môžem odovzdať zariadenie na opravu?
Zariadenie môžete odovzdať v ktorejkoľvek našej predajni počas pracovnej doby a v prípade produktov Apple a Beats ho môžete poslať aj kuriérom prostredníctvom nášho formulára žiadosti. Je však dôležité poznamenať, že balíky zaslané iným spôsobom nebudeme môcť prijať od žiadnej kuriérskej služby.
Ako dlho trvá oprava?
Doba trvania opravy je približne 3-8 pracovných dní v závislosti od poruchy. Mali by ste si uvedomiť, že výrobca vykonáva iba niektoré opravy vo svojom vlastnom európskom servisnom stredisku a môže si vyžiadať opravu akéhokoľvek zariadenia náhodne. Doba opravy v opravárenskom centre spoločnosti Apple je o niečo dlhšia kvôli preprave.
Ako dlho budem bez svojho zariadenia?
Priemerná doba trvania opravy je 3-8 pracovných dní, počas ktorých musí zariadenie zostať v našom servise. Protokol o oprave neumožňuje vydanie žiadneho výrobku od začatia opravy až do dokončenia testov. No nie dlhšie ako to je nevyhnutné.
Čo mám urobiť, skôr ako zariadenie odovzdám na opravu?
Skôr ako odovzdáte svoje zariadenie na vykonanie servisných služieb, musíte vykonať niekoľko krokov na ochranu svojich dát, napríklad vytvoriť zálohu a vypnúť funkciu Nájsť môj iPhone. Mali by ste tiež nájsť faktúru potvrdzujúcu váš nákup.
Čo si mám vziať so sebou na reklamáciu?
Chybný výrobok a pokiaľ možno kópiu faktúry. Hoci nie je vždy nutné faktúru predkladať, spoločnosť Apple ju môže v niektorých prípadoch vyžadovať. Niektoré administratívne úkony (napr. spotrebiteľské právo) je možné vybaviť iba na základe faktúry. Ak prinesiete faktúru, môžete si byť istí, že vám poskytneme najlepšie možné podmienky opravy a celý proces sa tak urýchli. So sebou prineste iba chybné zariadenie. Na opravu nie je nutné predkladať príslušenstvo alebo škatuľu zariadenia. V prípade problému s nabíjaním alebo batériou je nutné predložiť aj nabíjačku používanú so zariadením. Pri príslušenstve bez sériového čísla (slúchadlá, kábel, klávesnica, myš atď.) je vyžadované sériové číslo výrobku, ktorý je s ním používaný. V prípade chyby ovplyvňujúcej fungovanie softvéru môžeme potrebovať heslo zariadenia, prístupový kód alebo používateľa, u ktorého môžeme chybu otestovať.
Aký je presný postup opravy?
Ako autorizovaný servisný partner vykonávame každý krok našich kontrol a opráv podľa jasne daných postupov výrobcu. Servisný postup spoločnosti Apple vyžaduje, aby výrobca zariadenia otestoval pomocou testovacieho softvéru, ktorý odhalí hardvérové závady. Spoločnosť Apple vykoná iba určité opravy vo svojom vlastnom európskom servisnom stredisku a môže si vyžiadať opravu ľubovoľného zariadenia v tomto stredisku náhodne. Ak testy výrobcu diagnostikujú hardvérovú poruchu, bude zariadenie opravené náhradným dielom alebo v niektorých prípadoch vzhľadom na kompaktnosť zariadenia a z dôvodu zaistenia kvality kompletnou výmenou zariadenia.