Úvodné ustanovenia
Týmito Všeobecnými servisnými podmienkami (ďalej len „VSP“) sa riadi vykonávanie záručného, mimozáručného a pozáručného servisu vo všetkých prevádzkach autorizovaného servisu spoločnosti iStyle s.r.o., so sídlom Lamač 6780, 841 03 Bratislava - mestská časť Lamač, IČO: 36 732 753, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel Sro, vložka 67636/B (ďalej len „iStyle s.r.o.“) (ďalej len „Servis“).
VSP sa uplatňujú voči „kupujúcemu – spotrebiteľovi“ aj „kupujúcemu – podnikateľovi“ v zmysle Všeobecných obchodných podmienok iStyle s.r.o. (ďalej len „VOP“) (Čl. 1 VOP).
Podmienky servisu
- Pri prevzatí zariadenia k servisnému zásahu Servis s kupujúcim podpíše servisný protokol (ďalej len „Servisný protokol“), ktorého neoddeliteľnou súčasťou sú tieto VSP. Podpisom Servisného protokolu kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s VSP a súhlasí s nimi bez výhrad.
- Ak kupujúci uvedie pri prevzatí zariadenia k servisnému zásahu svoju e-mailovú adresu, súhlasí s doručovaním prostriedkami elektronickej komunikácie a berie na vedomie, že Servis môže komunikovať elektronicky (e-mail, prípadne iná určená elektronická platforma podľa VOP) na trvanlivom nosiči.
- Kupujúci súhlasí, že jeho osobné údaje budú spracované v informačnom systéme Servisu v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Kupujúci je oprávnený svoj súhlas kedykoľvek po prevzatí zariadenia zo Servisu odvolať. Podrobnosti o spracúvaní osobných údajov sú uvedené v sekcii „Osobné údaje“ na www.istyle.sk; tým nie je dotknuté spracúvanie potrebné na plnenie zmluvy o servise.
- Servis nezodpovedá za akékoľvek dáta, obsah, nastavenia a softvér v opravovanom zariadení. Kupujúci je povinný pred odovzdaním zariadenia vykonať úplnú zálohu dát a odstrániť/odpojiť účty a zámky (najmä „Find My“, Activation Lock, MDM/ABM/JAMF). Ak kupujúci nesplní tieto povinnosti, opravu nemusí byť možné technicky alebo právne vykonať; v takom prípade sa lehoty na vykonanie opravy primerane predlžujú.
- Záručná oprava trvá do 30 dní, ak sa nedohodnú strany inak. Pri kupujúcom – podnikateľovi v mesiacoch 13–24 sa uplatní „obchodná záruka iStyle“ podľa VOP (Čl. 9 ods. 7–16 VOP); pričom nejde o globálnu záruku výrobcu, resp. zákonnú záruku a taká záruka platí len pre zariadenia zakúpené v iStyle s.r.o. v Slovenskej republike a používané/dodané pre trh v Slovenskej republike. Reklamáciu možno odovzdať na ktorejkoľvek predajni iStyle s.r.o.; predajňa zabezpečí presun zariadenia do/z autorizovaného Servisu iStyle s.r.o. Bratislava.
- Diagnostika zariadenia bude kupujúcemu účtovaná iba v prípade mimozáručných a pozáručných opráv, pri žiadosti o vrátenie zariadenia bez zásahu, pri neoprávnenej reklamácii alebo ak je zariadenie neopraviteľné z dôvodov na strane kupujúceho (napr. neodstránené zámky/MDM). Výšku poplatku Servis oznámi kupujúcemu vopred v cenovom návrhu; vykonanie ďalších prác nad rámec odsúhlaseného rozpočtu vyžaduje písomné potvrdenie kupujúceho (e-mail/trvanlivý nosič).
- Presun zariadenia medzi predajňou iStyle s.r.o. a Servisom: Zariadenie možno odovzdať na ktorejkoľvek predajni iStyle s.r.o. v Slovenskej republike. Predajňa zariadenie prevezme, vystaví Servisný protokol a zabezpečí logistiku do autorizovaného Servisu iStyle s.r.o. Bratislava; po ukončení zásahu zabezpečí vydanie/zaslanie zariadenia kupujúcemu.
- V prípade, že závada bola spôsobená znečistením vnútorných častí alebo tekutinou, nejde o záručnú opravu a náklady na diagnostiku a úkony nesie kupujúci. Servis môže navrhnúť čistenie/opravu ako platený zásah, ak je to technicky účelné.
- Záruka sa nevzťahuje najmä na vady spôsobené mechanickým poškodením či zásahom kupujúceho, nevhodným používaním, obsluhou a nevhodným uchovávaním zariadenia, poškodenie vniknutím vlhkosti, použitím nekompatibilného či nevhodného softvéru, vady spôsobené neodbornou inštaláciou. Výluky sa spravujú aj Reklamačným poriadkom (Čl. 7 Reklamačného poriadku).
- Kupujúci výslovne berie na vedomie, že po servisnom zásahu môže byť na zariadení nainštalovaná najnovšia kompatibilná verzia softvéru, pričom Servis nenesie zodpovednosť za kompatibilitu uložených dát. Funkcie softvéru sa môžu líšiť oproti predchádzajúcej verzii (napr. zmeny rozhrania, funkcií).
- V prípade mimozáručnej a pozáručnej opravy sa kupujúci podpisom Servisného protokolu zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu v lehote stanovenej Servisom. Servis nie je povinný zásah uskutočniť, ak nie je riadne a včas uhradená dojednaná záloha. Štandardná splatnosť faktúr pri kupujúcom – podnikateľovi je 7 dní od vystavenia; pri omeškaní je kupujúci – podnikateľ povinný zaplatiť úrok z omeškania 0,05 % denne a zmluvnú pokutu 0,05 % denne (min. 20 EUR), pričom úrok z omeškania a zmluvná pokuta sa uplatňujú kumulatívne, a to nezávisle od seba. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo Servisu na náhradu škody v plnom rozsahu. Servis je oprávnený pozastaviť vydanie zariadenia až do úplnej úhrady všetkých peňažných záväzkov kupujúceho.
- Nároky zo zodpovednosti za vady z kúpnej zmluvy (vrátane odstúpenia od kúpnej zmluvy) sa uplatňujú podľa Reklamačného poriadku na predajni iStyle s.r.o. alebo priamo u iStyle s.r.o.; tento bod sa týka len servisných úkonov.
- Kupujúci je povinný prevzatie opravenej veci písomne potvrdiť a je povinný si pri prevzatí zariadenia z opravy skontrolovať vonkajší stav zariadenia; na neskoršie reklamácie sa neprihliada, ak sa týkajú poškodení, ktoré bolo možné zistiť pri prevzatí.
- Servis odstráni vady zariadenia podľa popisu vady v Servisnom protokole v súlade s technologickým postupom výrobcu, za použitia bezchybných náhradných dielov schválených výrobcom na ten účel. Práce navyše, dodatočne zistené vady je potrebné s kupujúcim písomne dojednať, potvrdením na cenovom návrhu ktorý Servis doručí kupujúcemu na trvanlivom nosiči (e-mail/určená platforma). Vymenené diely/súčasti sa stávajú majetkom Servisu, ak osobitné predpisy neustanovujú inak. Servis je oprávnený použiť nové alebo ekvivalentné diely schválené výrobcom.
- Na vykonanú prácu poskytuje Servis záruku v dĺžke 3 mesiace od okamihu prevzatia opraveného zariadenia kupujúcim v zmysle § 620 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov. Táto záruka sa vzťahuje na použitý diel a vykonanú prácu; netýka sa iných, nesúvisiacich vád.
- Pri zákazkách, ktoré si kupujúci nevyzdvihne do 30 dní od dátumu predpokladaného ukončenia opravy, je Servis oprávnený účtovať skladné vo výške 0,50 € za každý začatý deň v období 31–60 dní od predpokladaného ukončenia opravy, v období 61 a viac dní 1 € za každý začatý deň. Ak si kupujúci zariadenie neprevezme ani do 6 mesiacov od oznámenia ukončenia opravy, je Servis oprávnený postupovať podľa príslušných právnych predpisov na uspokojenie svojich nárokov (napr. zádržné právo, predaj na úhradu nákladov); o zámere bude kupujúci preukázateľne upovedomený.
- Pokiaľ si kupujúci želá zaslať opravené zariadenie na svoju adresu, budú mu účtované náklady na dopravu. Nebezpečenstvo škody prechádza na kupujúceho odovzdaním dopravcovi; kupujúci je povinný pri prevzatí zásielky skontrolovať obal a obsah a prípadné škody bezodkladne zaznamenať do prepravného dokladu.
- Platobné podmienky pre kupujúceho – podnikateľa sa riadia VOP (Čl. 4 ods. 8–9 VOP); týmto bodom sa spresňuje, že pri servisných výkonoch je štandardná splatnosť 7 dní a uplatní sa aj právo Servisu pozastaviť vydanie zariadenia pri omeškaní.
- Tieto VSP nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na internetovej stránke www.istyle.sk. Zmeny VSP nadobúdajú účinnosť dňom zverejnenia. Ustanovenia týkajúce sa obchodnej záruky iStyle pre kupujúceho – podnikateľa (mesiace 13–24) sa uplatnia len na kúpne zmluvy uzavreté od 01.09.2025 vrátane (pozri VOP, Čl. 13 ods. 2 a Čl. 9 ods. 15 VOP). V prípade rozporu dokumentov platí poradie podľa VOP (Čl. 13 ods. 3 VOP).
- Servis a kupujúci sú povinní dodržiavať príslušné sankčné, dovozné a exportné pravidlá a predpisy. Servis je oprávnený odmietnuť alebo pozastaviť plnenie pri porušení pravidiel a predpisov alebo pri dôvodnom podozrení z ich porušenia, a to až do odstránenia príslušných pochybností (compliance).