Service

Sme autorizované stredisko Apple.

Naši technici vyškolení spoločnosťou Apple používajú originálne diely Apple, takže nám môžete zveriť všetky svoje zariadenia Apple.

Apple product portfolio Apple product portfolio

Prineste to k nám

Waypoint Waypoint Waypoint

Vyzdvihnutie objednávky kuriérskou službou

Vedeli ste? Na opravu zariadenia nemusíte ani vyjsť z domu. Objednajte si naše doručenie a my sa postaráme o zvyšok.

Aktuálne vyťaženie našich servisných centier

To znamená, že naši technici pracujú na väčšine našich servisných miest pri priemernom zaťažení. Bez objednania budú novo prichádzajúce zariadenia skontrolované v priemere do 1-3 dní.

Kontaktujte nás!

Pon – Pia: 9:00 – 17:00

Call Center icon
Q&A icon

Máte otázku?

Pozrite sa na naše najčastejšie otázky, a pokiaľ tam nenájdete odpoveď, zavolajte nám!

Práva spotrebiteľov a právny sprievodca

V záruke alebo mimo záruky? Ale čo je to vlastne záruka? Inými slovami, na akom právnom základe je možné zariadenie bezplatne opraviť?

Náš Sprievodca právami spotrebiteľov a právnymi predpismi vám pomôže sa v tejto problematike zorientovať.

Vaše zariadenie Apple je v najlepších rukách!


Sme hrdí na to, že sme autorizovaným poskytovateľom servisu Apple. To znamená, že vaše zariadenie opravíme podľa prísnych štandardov spoločnosti Apple s použitím iba náhradných dielov a nástrojov. Naši opravári sú zapojení do systému Apple a majú všetky potrebné certifikáty. Môžete nám priniesť svoje zariadenie z inej predajne, dokonca aj z inej krajiny, ale všetky opravy budú zaregistrované v globálnom systéme spoločnosti Apple.

Pošaljite svoj proizvod

Tvrtka IStyle će besplatno osigurati kurira za popravak vašeg Apple uređaja, ako je popravak pokriven Appleovim ograničenim jamstvom ili ako zatražite plaćeni popravak hardvera!

Za usluge popravka bez zamjene dijelova (npr. čišćenje, održavanje, pregled) naplaćuje se kurirska naknada od 7 €.

Dôležitá poznámka! Vaše chybné zariadenie môžete priniesť na opravu alebo kontrolu do ktorejkoľvek našej predajne počas otváracích hodín!


iSTYLE Aupark - Service

 

Naša predajňa v Auparku funguje aj ako Servisné centrum. Tu naši technici môžu vykonať expresné opravy v priebehu niekoľkých hodín. Tieto mimozáručné opravy závisia od dostupnosti dielov a sú k dispozícii iba po online rezervácii.

*To znamená, že novo prichádzajúce zariadenia budú bez predchádzajúceho upozornenia skontrolované v priemere do 1 – 3 pracovných dní.

Adresa

851 01 Bratislava,
Einsteinova 18

Otváracie hodiny

Momentálne zatvorené.


iSTYLE Aupark - Service

 

Naša predajňa v Auparku funguje aj ako Servisné centrum. Tu naši technici môžu vykonať expresné opravy v priebehu niekoľkých hodín. Tieto mimozáručné opravy závisia od dostupnosti dielov a sú k dispozícii iba po online rezervácii.

*To znamená, že novo prichádzajúce zariadenia budú bez predchádzajúceho upozornenia skontrolované v priemere do 1 – 3 pracovných dní.

Adresa

851 01 Bratislava,
Einsteinova 18

Otváracie hodiny

Pondelok - Piatok: 10:00 - 17:00
Cez víkend zatvorené.

iPhone zamjena baterije

Troškovi zamjene baterije razlikuju se ovisno o modelu vašeg iPhonea. Točnu cijenu možete pronaći pod Cijene.

Naši tehničari rade samo s Apple originalnim tvorničkim dijelovima i alatima koje osigurava proizvođač. Kao rezultat toga, ne morate raditi kompromise nakon što je vaš uređaj popravljen, jer će zadovoljiti sve zahtjeve koje je odredio proizvođač.

Vaša nova baterija bit će dodijeljena vašem uređaju u sustavu proizvođača i podešena na vaš uređaj, ali nekim modelima može biti potrebno nekoliko ciklusa punjenja prije nego što ih sustav savršeno prepozna.

Imajte na umu da u slučaju zamjene baterije možemo jamčiti samo ispravan rad originalnih tvorničkih dijelova nakon zamjene (uređaji za zamjenu baterija su kalibrirani od strane proizvođača za originalne dijelove). To znači da npr. da ako je zaslon vašeg uređaja već zamijenjen, a nije originalni Apple dio, ne možemo preuzeti odgovornost za bilo kakve nedostatke zaslona nakon zamjene baterije u vašem uređaju.

Zamjena zaslona iPhonea

Troškovi zamjene za ekrana razlikuju se ovisno o vrsti vašeg iPhonea. Točnu cijenu možete pronaći pod stavkom izbornika Cijene.

Naši tehničari rade samo s tvorničkim dijelovima i alatima koje osigurava proizvođač. Kao rezultat toga, nakon popravka uređaja ne morate raditi kompromise, jer će zadovoljiti sve zahtjeve koje je naveo proizvođač.

Vaš novi zaslon bit će dodijeljen vašem uređaju u sustavu proizvođača, te će biti naučen vašem iPhoneu kako bi sve njegove funkcije funkcionirale bez iznimke.

Unutarnje čišćenje / održavanje za Mac računala

Naknada: 47 €

Naši će tehničari pažljivo očistiti vaš uređaj, ukloniti prašinu i, ovisno o modelu*, zamijeniti staru termalnu pastu.

Dobro je ovo održavanje obavljati jednom godišnje kako biste spriječili redovito pregrijavanje i prerano trošenje uređaja.

*Proizvođač ne dopušta zamjenu sloja za prijenos topline na svim modelima. Ovi strojevi su već dizajnirani tako da to nije potrebno. Ako to ne učini neovlašteni servis, poništava se jamstvo i naš servisni centar to ne preporučuje.

Ponovna instalacija ili ažuriranje operativnog sustava

Naknada: 40 €

Naši tehničari će izbrisati cijeli sadržaj pohrane uređaja i na njega instalirati novi, još neaktivirani operativni sustav. Vraćamo uređaj u softversko stanje u kojem je bio kada ste prvi put uključili računalo. Nakon toga, sve što trebate napraviti je kreirati novi korisnički profil i to je to!

Naši će kolege uvijek instalirati odgovarajuću verziju sustava za vaše računalo. Ako vam je važno koristiti određenu verziju sustava zbog posebnog softverskog okruženja, obavijestite naše kolege kada nam ostavite svoj uređaj.

Často kladené otázky

Ktoré zariadenie iSTYLE servisuje?
Náš servis je autorizovaným poskytovateľom služieb spoločnosti Apple, môžete sa na nás obrátiť s akýmkoľvek svojim produktom Apple alebo Beats, avšak so špeciálnymi zariadeniami predávanými v niektorých regiónoch vám nemusíme byť schopní pomôcť. Môže sa jednať o akýkoľvek produkt Apple, ktorý sa na Slovensku nepredáva prostredníctvom oficiálneho kanála.

Akýkoľvek výrobok, ktorý nie je predávaný spoločnosťou iSTYLE, je možné opraviť iba za podmienok stanovených výrobcom.
Kde servisovať zariadenia, ktoré som zakúpil u iSTYLE a nie sú Apple?
Výrobok zakúpený u spoločnosti iSTYLE môžete tiež vrátiť do našich predajní za účelom servisu alebo výmeny iných výrobkov ako Apple a my ho odošleme do značkového servisného strediska.

V prípade produktov Apple ich môžete odovzdať v ktorejkoľvek z našich predajní a tiež u množstva kvalifikovaných poskytovateľov servisných služieb po celom svete.
Ako môžem odovzdať zariadenie na opravu?
Zariadenie môžete odovzdať v ktorejkoľvek našej predajni počas pracovnej doby a v prípade produktov Apple a Beats ho môžete poslať aj kuriérom prostredníctvom nášho formulára žiadosti. Je však dôležité poznamenať, že balíky zaslané iným spôsobom nebudeme môcť prijať od žiadnej kuriérskej služby.
Ako dlho trvá oprava?
Doba trvania opravy je približne 3-8 pracovných dní v závislosti od poruchy. Mali by ste si uvedomiť, že výrobca vykonáva iba niektoré opravy vo svojom vlastnom európskom servisnom stredisku a môže si vyžiadať opravu akéhokoľvek zariadenia náhodne. Doba opravy v opravárenskom centre spoločnosti Apple je o niečo dlhšia kvôli preprave.
Ako dlho budem bez svojho zariadenia?
Priemerná doba trvania opravy je 3-8 pracovných dní, počas ktorých musí zariadenie zostať v našom servise. Protokol o oprave neumožňuje vydanie žiadneho výrobku od začatia opravy až do dokončenia testov. No nie dlhšie ako to je nevyhnutné.
Čo mám urobiť, skôr ako zariadenie odovzdám na opravu?
Skôr ako odovzdáte svoje zariadenie na vykonanie servisných služieb, musíte vykonať niekoľko krokov na ochranu svojich dát, napríklad vytvoriť zálohu a vypnúť funkciu Nájsť môj iPhone. Mali by ste tiež nájsť faktúru potvrdzujúcu váš nákup.

Na zariadeniach iPhone, iPad, Apple Watch a Mac musíte vypnúť funkciu Find My podľa nasledujúcich pokynov a odstrániť zariadenie zo svojho účtu iCloud.

Pri Apple Watch je potrebné vypnúť aj aktivačný zámok, pomoc nájdete na tomto odkaze.

Ak sa vám to nepodarí, môžete získať pomoc na adrese https://getsupport.apple.com/?locale=sk_SK
Čo si mám vziať so sebou na reklamáciu?
Chybný výrobok a pokiaľ možno kópiu faktúry. Hoci nie je vždy nutné faktúru predkladať, spoločnosť Apple ju môže v niektorých prípadoch vyžadovať. Niektoré administratívne úkony (napr. spotrebiteľské právo) je možné vybaviť iba na základe faktúry. Ak prinesiete faktúru, môžete si byť istí, že vám poskytneme najlepšie možné podmienky opravy a celý proces sa tak urýchli.

So sebou prineste iba chybné zariadenie. Na opravu nie je nutné predkladať príslušenstvo alebo škatuľu zariadenia.

V prípade problému s nabíjaním alebo batériou je nutné predložiť aj nabíjačku používanú so zariadením. Pri príslušenstve bez sériového čísla (slúchadlá, kábel, klávesnica, myš atď.) je vyžadované sériové číslo výrobku, ktorý je s ním používaný.

V prípade chyby ovplyvňujúcej fungovanie softvéru môžeme potrebovať heslo zariadenia, prístupový kód alebo používateľa, u ktorého môžeme chybu otestovať.
Aký je presný postup opravy?
Ako autorizovaný servisný partner vykonávame každý krok našich kontrol a opráv podľa jasne daných postupov výrobcu. Servisný postup spoločnosti Apple vyžaduje, aby výrobca zariadenia otestoval pomocou testovacieho softvéru, ktorý odhalí hardvérové závady. Spoločnosť Apple vykoná iba určité opravy vo svojom vlastnom európskom servisnom stredisku a môže si vyžiadať opravu ľubovoľného zariadenia v tomto stredisku náhodne.

Ak testy výrobcu diagnostikujú hardvérovú poruchu, bude zariadenie opravené náhradným dielom alebo v niektorých prípadoch vzhľadom na kompaktnosť zariadenia a z dôvodu zaistenia kvality kompletnou výmenou zariadenia.