Servis
Sme autorizované stredisko Apple.
Naši technici vyškolení spoločnosťou Apple používajú originálne diely Apple, takže nám môžete zveriť všetky svoje zariadenia Apple.
Viac informácií



Prineste to k nám
Vyzdvihnutie objednávky kuriérskou službou
Vedeli ste? Na opravu zariadenia nemusíte ani vyjsť z domu. Objednajte si naše doručenie a my sa postaráme o zvyšok.
Vyzdvihnutie objednávky kuriérskou službouAktuálne vyťaženie našich servisných centier
To znamená, že naši technici pracujú na väčšine našich servisných miest pri priemernom zaťažení. Bez objednania budú novo prichádzajúce zariadenia skontrolované v priemere do 1-3 dní.
Prejsť na servisné miesta
Práva spotrebiteľov a právny sprievodca
V záruke alebo mimo záruky? Ale čo je to vlastne záruka? Inými slovami, na akom právnom základe je možné
zariadenie bezplatne opraviť?
Náš Sprievodca právami spotrebiteľov a právnymi predpismi vám pomôže sa v tejto problematike zorientovať.
Často kladené otázky
Akýkoľvek výrobok, ktorý nie je predávaný spoločnosťou iSTYLE, je možné opraviť iba za podmienok stanovených výrobcom.
V prípade produktov Apple ich môžete odovzdať v ktorejkoľvek z našich predajní a tiež u množstva kvalifikovaných poskytovateľov servisných služieb po celom svete.
Na zariadeniach iPhone, iPad, Apple Watch a Mac musíte vypnúť funkciu Find My podľa nasledujúcich pokynov a odstrániť zariadenie zo svojho účtu iCloud.
Pri Apple Watch je potrebné vypnúť aj aktivačný zámok, pomoc nájdete na tomto odkaze.
Ak sa vám to nepodarí, môžete získať pomoc na adrese https://getsupport.apple.com/?locale=sk_SK
So sebou prineste iba chybné zariadenie. Na opravu nie je nutné predkladať príslušenstvo alebo škatuľu zariadenia.
V prípade problému s nabíjaním alebo batériou je nutné predložiť aj nabíjačku používanú so zariadením. Pri príslušenstve bez sériového čísla (slúchadlá, kábel, klávesnica, myš atď.) je vyžadované sériové číslo výrobku, ktorý je s ním používaný.
V prípade chyby ovplyvňujúcej fungovanie softvéru môžeme potrebovať heslo zariadenia, prístupový kód alebo používateľa, u ktorého môžeme chybu otestovať.
Ak testy výrobcu diagnostikujú hardvérovú poruchu, bude zariadenie opravené náhradným dielom alebo v niektorých prípadoch vzhľadom na kompaktnosť zariadenia a z dôvodu zaistenia kvality kompletnou výmenou zariadenia.