Service
Sme autorizované stredisko Apple.
Naši technici vyškolení spoločnosťou Apple používajú originálne diely Apple, takže nám môžete zveriť všetky svoje zariadenia Apple.
Viac informácií



Prineste to k nám
Aktuálne vyťaženie našich servisných centier
To znamená, že naši technici pracujú na väčšine našich servisných miest pri priemernom zaťažení. Bez objednania budú novo prichádzajúce zariadenia skontrolované v priemere do 1-3 dní.
Prejsť na servisné miesta
Práva spotrebiteľov a právny sprievodca
V záruke alebo mimo záruky? Ale čo je to vlastne záruka? Inými slovami, na akom právnom základe je možné
zariadenie bezplatne opraviť?
Náš Sprievodca právami spotrebiteľov a právnymi predpismi vám pomôže sa v tejto problematike zorientovať.
Často kladené otázky
Ktoré zariadenie iSTYLE servisuje?
Náš servis je autorizovaným poskytovateľom služieb spoločnosti Apple, môžete sa na nás obrátiť s
akýmkoľvek svojim produktom Apple alebo Beats, avšak so špeciálnymi zariadeniami predávanými v
niektorých regiónoch vám nemusíme byť schopní pomôcť. Môže sa jednať o akýkoľvek produkt Apple, ktorý sa
na Slovensku nepredáva prostredníctvom oficiálneho kanála.
Akýkoľvek výrobok, ktorý nie je predávaný spoločnosťou iSTYLE, je možné opraviť iba za podmienok stanovených výrobcom.
Akýkoľvek výrobok, ktorý nie je predávaný spoločnosťou iSTYLE, je možné opraviť iba za podmienok stanovených výrobcom.
Kde servisovať zariadenia, ktoré som zakúpil u iSTYLE a nie sú Apple?
Výrobok zakúpený u spoločnosti iSTYLE môžete tiež vrátiť do našich predajní za účelom servisu alebo
výmeny iných výrobkov ako Apple a my ho odošleme do značkového servisného strediska.
V prípade produktov Apple ich môžete odovzdať v ktorejkoľvek z našich predajní a tiež u množstva kvalifikovaných poskytovateľov servisných služieb po celom svete.
V prípade produktov Apple ich môžete odovzdať v ktorejkoľvek z našich predajní a tiež u množstva kvalifikovaných poskytovateľov servisných služieb po celom svete.
Ako môžem odovzdať zariadenie na opravu?
Zariadenie môžete odovzdať v ktorejkoľvek našej predajni počas pracovnej doby a v prípade produktov
Apple a Beats ho môžete poslať aj kuriérom prostredníctvom nášho formulára žiadosti. Je však dôležité
poznamenať, že balíky zaslané iným spôsobom nebudeme môcť prijať od žiadnej kuriérskej služby.
Ako dlho trvá oprava?
Doba trvania opravy je približne 3-8 pracovných dní v závislosti od poruchy. Mali by ste si uvedomiť, že
výrobca vykonáva iba niektoré opravy vo svojom vlastnom európskom servisnom stredisku a môže si vyžiadať
opravu akéhokoľvek zariadenia náhodne. Doba opravy v opravárenskom centre spoločnosti Apple je o niečo
dlhšia kvôli preprave.
Ako dlho budem bez svojho zariadenia?
Priemerná doba trvania opravy je 3-8 pracovných dní, počas ktorých musí zariadenie zostať v našom
servise. Protokol o oprave neumožňuje vydanie žiadneho výrobku od začatia opravy až do dokončenia
testov. No nie dlhšie ako to je nevyhnutné.
Čo mám urobiť, skôr ako zariadenie odovzdám na opravu?
Skôr ako odovzdáte svoje zariadenie na vykonanie servisných služieb, musíte vykonať niekoľko krokov na
ochranu svojich dát, napríklad vytvoriť zálohu a vypnúť funkciu Nájsť môj iPhone. Mali by ste tiež nájsť
faktúru potvrdzujúcu váš nákup.
Na zariadeniach iPhone, iPad, Apple Watch a Mac musíte vypnúť funkciu Find My podľa nasledujúcich pokynov a odstrániť zariadenie zo svojho účtu iCloud.
Pri Apple Watch je potrebné vypnúť aj aktivačný zámok, pomoc nájdete na tomto odkaze.
Ak sa vám to nepodarí, môžete získať pomoc na adrese https://getsupport.apple.com/?locale=sk_SK
Na zariadeniach iPhone, iPad, Apple Watch a Mac musíte vypnúť funkciu Find My podľa nasledujúcich pokynov a odstrániť zariadenie zo svojho účtu iCloud.
Pri Apple Watch je potrebné vypnúť aj aktivačný zámok, pomoc nájdete na tomto odkaze.
Ak sa vám to nepodarí, môžete získať pomoc na adrese https://getsupport.apple.com/?locale=sk_SK
Čo si mám vziať so sebou na reklamáciu?
Chybný výrobok a pokiaľ možno kópiu faktúry. Hoci nie je vždy nutné faktúru predkladať, spoločnosť Apple
ju môže v niektorých prípadoch vyžadovať. Niektoré administratívne úkony (napr. spotrebiteľské právo) je
možné vybaviť iba na základe faktúry. Ak prinesiete faktúru, môžete si byť istí, že vám poskytneme
najlepšie možné podmienky opravy a celý proces sa tak urýchli.
So sebou prineste iba chybné zariadenie. Na opravu nie je nutné predkladať príslušenstvo alebo škatuľu zariadenia.
V prípade problému s nabíjaním alebo batériou je nutné predložiť aj nabíjačku používanú so zariadením. Pri príslušenstve bez sériového čísla (slúchadlá, kábel, klávesnica, myš atď.) je vyžadované sériové číslo výrobku, ktorý je s ním používaný.
V prípade chyby ovplyvňujúcej fungovanie softvéru môžeme potrebovať heslo zariadenia, prístupový kód alebo používateľa, u ktorého môžeme chybu otestovať.
So sebou prineste iba chybné zariadenie. Na opravu nie je nutné predkladať príslušenstvo alebo škatuľu zariadenia.
V prípade problému s nabíjaním alebo batériou je nutné predložiť aj nabíjačku používanú so zariadením. Pri príslušenstve bez sériového čísla (slúchadlá, kábel, klávesnica, myš atď.) je vyžadované sériové číslo výrobku, ktorý je s ním používaný.
V prípade chyby ovplyvňujúcej fungovanie softvéru môžeme potrebovať heslo zariadenia, prístupový kód alebo používateľa, u ktorého môžeme chybu otestovať.
Aký je presný postup opravy?
Ako autorizovaný servisný partner vykonávame každý krok našich kontrol a opráv podľa jasne daných
postupov výrobcu. Servisný postup spoločnosti Apple vyžaduje, aby výrobca zariadenia otestoval pomocou
testovacieho softvéru, ktorý odhalí hardvérové závady. Spoločnosť Apple vykoná iba určité opravy vo
svojom vlastnom európskom servisnom stredisku a môže si vyžiadať opravu ľubovoľného zariadenia v tomto
stredisku náhodne.
Ak testy výrobcu diagnostikujú hardvérovú poruchu, bude zariadenie opravené náhradným dielom alebo v niektorých prípadoch vzhľadom na kompaktnosť zariadenia a z dôvodu zaistenia kvality kompletnou výmenou zariadenia.
Ak testy výrobcu diagnostikujú hardvérovú poruchu, bude zariadenie opravené náhradným dielom alebo v niektorých prípadoch vzhľadom na kompaktnosť zariadenia a z dôvodu zaistenia kvality kompletnou výmenou zariadenia.